Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.


 

  

 

 


Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Prevádzkovateľ internetového portálu

 Názov spoločnosti : JP FAVORS s.r.o.

 Ulica a číslo  : Liešťany - Dobročná 348

 Mesto a PSČ : Liešťany 972 27

 Štát : Slovensko

 IČ: 47464780

 DIČ: 2023906269                                                                                                                                                          

registr. OR OS Trenčín, Odiel: Sro, vl.č. 29299/R                                                                                                                                                                                              

Peňažný ústav : Fio Banka a.s.                                                                                                                                                                      Číslo účtu :        2700827913/8330          

IBAN:               SK1283300000002700827913

BIC/SWIFT:      FIOZSKBAXXX

                                                                                                                                             

 Orgán dozoru :

Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj 

Hurbanova 59, 911 01  Trenčín   

Odbor výkonu dozoru

tel. č. 032/640 01 09 

I. Registrácia a ochrana osobných údajov

 

"Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe v e-shope "www.odorcar.sk" a nebudú poskytnuté tretím osobám (výlučne len prepravnej spoločnosti za účelom doručenia tovaru)ani inak zneužité. Vaše údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru). Zákazník svojou registráciou, alebo objednávkou súhlasí so spracovaním osobných údajov pre účely obchodu podľa zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov a s obchodnými podmienkami dodávateľa.     Objednávky je možné uskutočniť i bez registrácie.

 

II. Prijatie a vybavenie objednávky (kupná zmluva)

 Predávajúci: JP FAVORS s.r.o. ,Liešťany-Dobročná 348 , Liešťany 972 27 , Ičo:47464780 , Dič: 2023906269  .  registr.OR OS Trenčín,Odiel:Sro, vl.č. 29299/R

 Kupujúci:  Fyzická alebo právnická osoba, ktorá si záväzne objednala tovar a ktorá riadne a pravdivo uviedla údaje potrebné na jej identifikáciu tak ako sú požadované v týchto Obchodných podmienkach.

 

  1. Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.
  2. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.
  3. Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť po objednávateľovi požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou - e-mailom. V detaile každého výrobku aj v potvrdení objednávky je predpokladaná dodacia lehota tovaru, ktorý nebol skladom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo sklade dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.

III. Storno objednávky 

Storno objednávky je možné vykonať len do doby odoslania tovaru zákazníkovi v deň ktorý bola objednávka vykonaná a to nasledovne : emailom na odorcar@odorcar.sk ,alebo na telefónnom čísle 0908864117 .

IV. Možnosti dopravy prepravcami:                                       

Tovar môže byť doručovaný 2 spôsobmi : Slovenskou poštou , Kurierskou službou DPD.  Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške podľa platného cenníka.  Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní!

1. Tovar doručovaný Slovenskou Poštou.

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške od (3,20 € do váhy 1.kg) inak v závislosti na váhe a veľkosti zásielky, alebo podľa platného cenníka Slovenskej Pošty. Pokiaľ nebude objednávajúci zastihnutý, mal by dostať do schránky oznámenie o doručení zásielky. Zásielku si môže vyzdvihnúť na uvedenej pošte.

2. Tovar doručovaný Kuriérskou Službou.

Cena kuriérskej služby je v závislosti od váhy a veľkosti zásielky:

0-3kg     3,50 € pri platbe vopred na náš účet/ inak 4,20 € pri platbe na dobierku.

3-5kg     4,00 € pri platbe vopred na náš účet/ inak 4,40 € pri platbe na dobierku.

5-10kg   4,30 € pri platbe vopred na náš účet/ inak 4,80 € pri platbe na dobierku.

10-20kg 4,60 € pri platbe vopred na náš účetinak 5,80 € pri platbe na dobierku.

Nad 20kg po dohode

Tovar je možné zaslať aj do Českej Republiky a to za následovné ceny:

Balík od 0 do 3kg - 12,00 eur ( úhrada tovaru len platbou vopred na účet)

Balík od 3kg - do 10kg - 18,00 eur ( úhrada tovaru len platbou vopred na účet)

Nad 10kg po dohode.

Na dobierku do zahraničia nezasielame !

Kuriérska spoločnosť Vás informuje o dodaní zásielky.

U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsobu dopravy. Pri niektorých nadrozmerných ,alebo inak neskladných výrobkov sa cena vyrátava individuálne. Reklamácia zásielky je možná iba pri prevzatí.

POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Ak je balík poškodený treba kontaktovať zákaznícke centrum DPD - 18373.

Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

Zásielka je zvyčajne doručená 1-2 dni od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.

Pri rohožiach a vaničkách je doba dodania od 3-5 dní v závislosti od okolností ak ich má externý dodavatel skladom.

Pri objednávke nad 80€ bez poštovného je doprava zdarma .

V.Záruka

V balíku vždy nájdete daňový doklad a tovar ktorý ste si objednali. Záručná lehota začína plynúť dátumom uvedeným na doklade to znamená v deň vystavenia dokladu - faktúry. Záručná lehota platí pre všetok tovar na stránke 24 mesiacov, pokiaľ nieje uvedený na obale iný dátum. Okrem tovaru ktorého záručná doba končí skôr a je teda možné ho kúpiť so zľavou.

VI. Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie

V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak. Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.

VII. Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy

 

1. Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty.

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu. Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).

         

2.  Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv:

na poskytovanie Služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia, na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho,  na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu, na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší kupujúci ich originálny obal, na dodávku novín, periodík a časopisov, spočívajúcich v hre alebo lotérii.

      

VIII. Doručenie a dodacie podmienky

Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné sa tak platí za každý balík zvlášť. Dodanie tovaru je zvyčajne 2-5 dni v závislosti na výbere prepravy. Tovar ktorý je skladom je dodaný kuriérskou službou do 24/48 hodín. Slovenskou poštou cca 1-2 pracovné dni. Ak tovar nie je skladom dodanie môže trvať od 5 do 30 dní. Ak však do tohoto termínu tovar nebudeme schopný doručiť , má zákazník právo na odstúpenie od zmluvy a je teda možnosť zrušiť uvedenú objednávku.

 

IX. Spôsoby úhrady

Všetky spôsoby úhrady, možno vybrať pred výberom dopravy. Všetky spôsoby platby sú zahrnuté v cene dopravy.  platba vopred na účet - pri výbere tejto možnosti obdržíte email z údajmi k platbe. Tovar budeme expedovať po obdržaní platby na náš bankový účet  dobierka - objednaný tovar vám zašleme poštou alebo kuriérom pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti. 

Osobný odber :

Po telefonickej dohode je možné si tovar prevziať osobne na adrese spoločnosti JP FAVORS s.r.o. - Liešťany-Dobročná 348, Psč: 972 27

X. Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode VI a VII  obchodných podmienok.

      1. Ako postupovať pri vrátení tovaru:

  •  Pripravte zásielku podľa popisu nižšie.Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom.

      2. Ako zásielku pripraviť:

         Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe.Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku,(týmto spôsobom vám tovar neprevezmeme) odporúčame vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť). V prípade vrátenia tovaru bude suma znížená o prepravné náklady spojené z doručením k vami uvedenej adrese. (neplatí pre reklamácie!).

XI. Reklamačný poriadok

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu - "JP FAVORS s.r.o. Liešťany-Dobročná 348 , 972 27 Liešťany". Preprava je hradená stranou predávajúceho len v rámci reklamácie. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka. Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

XII. Možné sankcie pre kupujúceho                                                                                                             

Pokiaľ si kupujúci záväzne objedná tovar, je povinný ho riadne prevziať a uhradiť cenu tovaru vrátane poštovného.Pokiaľ sa tak nestane, môže  mu byť uložená sankcia za nedodržanie týchto obchodných podmienok vo výške od 10€ a viac, alebo mu bude zakázaná možnosť objednať si u nás ďalší tovar.

 

XIII. Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na odorcar@odorcar.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. 

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

Váš "www.odorcar.sk"

Obrázky a iné veci v tomto e-shope je zakázané používať - sťahovať a pod...,  bez súhlasu spoločnosti.

Obchodné podmienky sú platné od 1,1,2016 do odvolania.  Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.

 

Kupujúci prehlasuje, že sa oboznámil s týmito Obchodnými podmienkami pred začatím objednávky a súhlasí s nimi . Tak isto sa oboznámil že ak si objedná záväzne tovar,súhlasí s povinnosťou platby !!!

 

YmQxZTM2Z