S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete TU - SPRAVOVAŤ MOŽNOSTI.

ANKETA

Odkiaľ ste sa o nás dozvedeli ?

Google 27% Heureka 24% Facebook 27% Iný zdroj 22%

-----------------------------------------

Potrebujete reklamu ???

NA TOMTO MIESTE môže byť umiestnená vaša reklama.V prípade záujmu sa informujte na odorcar@odorcar.sk

-------------------------------------------

Kvalitné a lacné tonery do tlačiarne ??? 

Vyskúšajte e-shop kde určite ušetríte . . . 

----------------------------------------------

Chcete mať v poriadku a na profesionálnej úrovni vaše účtovníctvo ???

Firma s viac ako 20 ročnými skúsenosťami v oblasti kompletného účtovníctva vám ponuka svoje služby.

Fungujeme externým spôsobom, preto vám nevznikajú ďalšie náklady na prevádzku.

U nás platíte len za to, čo potrebujete. 

Informácie vám radi poskytneme na telefónnom čísle: 0918592549.

-----------------------------------------------


Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Prevádzkovateľ internetového portálu

 Názov spoločnosti : JP FAVORS s.r.o.

 Ulica a číslo  : Dobročná 348

 Mesto a PSČ : Liešťany 972 27

 Štát : Slovensko

 IČ: 47464780

 DIČ: 2023906269                                                                                                                                                          

registr. OR OS Trenčín, Odiel: Sro, vl.č. 29299/R                                                                                                                                                                                              

Peňažný ústav : Fio Banka a.s.

Číslo účtu :       2700827913/8330          

IBAN:               SK1283300000002700827913

BIC/SWIFT:      FIOZSKBAXXX

                                                                                                                                             

 Orgán dozoru :

Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj 

Hurbanova 59, 911 01  Trenčín   

Odbor výkonu dozoru

tel. č. 032/640 01 09 

I. Registrácia a ochrana osobných údajov

 

"Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe v e-shope "www.odorcar.sk" a nebudú poskytnuté tretím osobám (výlučne len prepravnej spoločnosti za účelom doručenia tovaru)ani inak zneužité. Vaše údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru). Zákazník svojou registráciou, alebo objednávkou súhlasí so spracovaním osobných údajov pre účely obchodu podľa zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov a s obchodnými podmienkami dodávateľa.     Objednávky je možné uskutočniť i bez registrácie.

Zasielanie dotazníka spokojnosti:

„Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.“

 

II. Prijatie a vybavenie objednávky (kupná zmluva)

 Predávajúci: JP FAVORS s.r.o. ,Liešťany-Dobročná 348 , Liešťany 972 27 , Ičo:47464780 , Dič: 2023906269  .  registr.OR OS Trenčín,Odiel:Sro, vl.č. 29299/R

 Kupujúci:  Fyzická alebo právnická osoba, ktorá si záväzne objednala tovar a ktorá riadne a pravdivo uviedla údaje potrebné na jej identifikáciu tak ako sú požadované v týchto Obchodných podmienkach.

 

  1. Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.
  2. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.
  3. Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť po objednávateľovi požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou - e-mailom. V detaile každého výrobku aj v potvrdení objednávky je predpokladaná dodacia lehota tovaru, ktorý nebol skladom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo sklade dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.

III. Storno objednávky 

Storno objednávky je možné vykonať len do doby odoslania tovaru zákazníkovi v deň ktorý bola objednávka vykonaná a to nasledovne : emailom na odorcar@odorcar.sk ,alebo na telefónnom čísle 0908864117 .

IV. Možnosti dopravy prepravcami:                                       

Tovar môže byť doručovaný 2 spôsobmi : Kurierskou službou DPD a do Zasielkovne. Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške podľa platného cenníka. Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní!

Tovar zasielame len vrámci SR a ČR - ČR len(Zásielkovňa)PACKETA s úhradou vopred.

1. Tovar doručovaný Kuriérskou službou na Slovensku.

Cena kuriérskej služby je v závislosti od váhy a veľkosti zásielky:

0-3kg     3,80 € pri platbe vopred na náš účet/ inak 4,80 € pri platbe na dobierku.

3-5kg     4,20 € pri platbe vopred na náš účet/ inak 5,20 € pri platbe na dobierku.

5-10kg   4,80 € pri platbe vopred na náš účet/ inak 5,80 € pri platbe na dobierku.

10-20kg 5,80 € pri platbe vopred na náš účetinak 6,80 € pri platbe na dobierku.

Nad 20kg po dohode

Kuriérska spoločnosť Vás informuje o dodaní zásielky.

3. Tovar doručovaný do Zasielkovne(Packety) Slovensko

Cena doručovania je v závislosti od váhy a veľkosti zasielky

Balík cez zasielkovňu (packetu) vopred na účet do 5kg je : 3,50 € / na dobierku 4,50 €

Balík cez zasielkovňu (packetu) vopred na účet do 10kg je : 4,50 € / na dobierku 5,50 €

4. Tovar doručovaný do Zasielkovne Česká Republika - LEN ÚHRADA VOPRED !!!

Cena doručovania je v závislosti od váhy a veľkosti zasielky

Balík cez zasielkovňu (packetu) vopred na účet do 5kg je : 5,70 €

Balík cez zasielkovňu (packetu) vopred na účet do 10kg je : 7,00 €

Cena prepravy nad 10kg sa vypočíta individuálne !!!

Zo zasielkovne dostanete info, kedy si tovar môžete vyzdvihnúť.

U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsobu dopravy. Pri niektorých nadrozmerných ,alebo inak neskladných výrobkov sa cena vyrátava individuálne. Reklamácia zásielky je možná iba pri prevzatí.

POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Ak je balík poškodený treba kontaktovať zákaznícke centrum DPD - 18373.

V prípade Zásielkovne(packety) uplatnite reklamáciu priamo na odbernom mieste.

Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

Zásielka je zvyčajne doručená 1-2 dni od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.

Je potrebné si skontrólovať aj zložku SPAM

Pri rohožiach a vaničkách je doba dodania od 3-5 dní v závislosti od okolností ak ich má externý dodavatel skladom.

Pri objednávke nad 80€ bez poštovného je doprava zdarma, platí len pre Slovenskú Republiku a len pre hmotnosť do 20kg.

Pre Českú Republiku platí poštovné zdarma od 700 € a do hmotnosti 10kg 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"(Neplatí pre Veľkoobchod )"

Doprava zdarma pre SR - "Veľkoobchod" je nad 500 € .

Doprava zdarma pre ČR - "Veľkoobchod" je nad 1000 € .

V.Záruka

V balíku nájdete tovar ktorý ste si objednali. Ďaňový doklad Vám bude zaslaný do emailu, ktorý ste uviedli pri zadávaní objednávky.

Záručná lehota začína plynúť dátumom uvedeným na doklade to znamená v deň vystavenia dokladu - faktúry. Záručná lehota platí pre všetok tovar na stránke 24 mesiacov (pre veľkoobchodných odberateľov je to 12 mesiacov). Okrem tovaru ktorého záručná doba končí skôr, alebo je nejakým spôsobom poškodený a je teda možné ho kúpiť so zľavou - na ten sa záruka nevzťahuje. Táto záruka neplatí na tovar hygienického typu - napr. rúška, rukavice a pod...

VI. Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie

V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak. Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.

VII. Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy

 1. Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty.

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu. Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).

Ak spotrebiteľ uhradil tovar vopred cez online platobnú bránu a chce platbu vrátiť, (rúší objednávku), bude mu z tejto sumy odrátaná čiastka, ktorú si účtujú bankové asociácie teda (Comgate) za operácie, ktoré s touto čiastkou vykonávajú. V prípade potreby vám zašleme doklad o uvedených nákladoch. 

         

2.  Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv:

na poskytovanie Služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia, na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho,  na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu, na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší kupujúci ich originálny obal, na dodávku novín, periodík a časopisov, spočívajúcich v hre alebo lotérii.

      

VIII. Doručenie a dodacie podmienky

Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné sa tak platí za každý balík zvlášť. Dodanie tovaru je zvyčajne 2-5 dni v závislosti na výbere prepravy. Tovar ktorý je skladom je dodaný kuriérskou službou do 24/48 hodín. Packetou cca 1-2 pracovné dni. Ak tovar nie je skladom dodanie môže trvať od 5 do 30 dní. Ak však do tohoto termínu tovar nebudeme schopný doručiť , má zákazník právo na odstúpenie od zmluvy a je teda možnosť zrušiť uvedenú objednávku.

Pri každom objednávanom produkte je dostupnosť tovaru. Táto dostupnosť je doba, do ktorej tovar príde priamo k vám, samozrejme je to myslené len v pracovné dni. Je možné že sa niekedy predĺži, ale o tom je každý zákazník informovaný, preto si kontrolujte emaily aj v zložke SPAM . Ďakujeme za porozumenie.

Objednávky ktoré budú v približnej sume ako je cena prepravy, budú dodatočne overované emailom alebo SMS.

Pokiaľ zákazník neodpovie do 2 pracovných dní - objednávka bude zrušená. . .

Boli sme nútený urobiť takéto kroky kvôli nepreberačom a špekulantom, ktorý nám takto spôsobujú škodu.

Je preto dôležité si pozrieť v emailoch aj zložku SPAM - niekedy to presmeruje do tejto zložky.

IX. Spôsoby úhrady

Všetky spôsoby úhrady, možno vybrať pred výberom dopravy. Všetky spôsoby platby sú zahrnuté pri cene dopravy. 

Platba vopred na účet - pri výbere tejto možnosti obdržíte email z údajmi k platbe. Tovar budeme expedovať po obdržaní platby na náš bankový účet .

" Platbu je potrebné vykonať maximálne do 5 dní od prijatia emailu s platobnými údajmi v opačnom prípade bude objednávka z našej strany zrušená pre nezáujem o objednaný tovar". Tovar ktorý máte objednaný s úhradou vopred máte rezervovaný a takto sa blokuje pre iných zákazníkov 

Dobierka - objednaný tovar vám zašleme podľa vami vybraného doručenia a to buď do PACKETA alebo KURIEROM.

                  Pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti.

                  Pri tejto možnosti je účtovaný poplatok 1 euro k cene prepravy za dobierku. 

Platba platobnou kartou online :

Platby je možné vykonať aj online a to prostredníctvom platobnej brány ComGate priamo na našom eshope . 

Pri platbe kartou vám pri dokončovaní objednávky ponúkne okno, do ktorého zadáte číslo karty a potrebné údaje a tým zaplatíte za tovar okamžite. 

Online platby pre nás zaisťuje platobná brána Comgate. Poskytovateľ služby, spoločnosť ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platobná inštitúcia pôsobiaca pod dohľadom Českej národnej banky. Platby prebiehajúce cez platobnú bránu sú plne zabezpečené a všetky informácie sú šifrované. Ďalšie informácie a kontakty na www.comgate.cz.

Ak spotrebiteľ uhradil tovar vopred cez online platobnú bránu a chce platbu vrátiť, (rúší objednávku), bude mu z tejto sumy odrátaná čiastka, ktorú si účtujú bankové asociácie teda (Comgate) za operácie, ktoré s touto čiastkou vykonávajú. V prípade potreby vám zašleme doklad o uvedených nákladoch. 

Prevádzkovatelom platobnej brány je spoločnosť : 

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Osobný odber :

Je možný po telefonickej dohode a uhradení tovaru vopred na náš účet. 

X. Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode VI a VII  obchodných podmienok.

      1. Ako postupovať pri vrátení tovaru:

  •  Pripravte zásielku podľa popisu nižšie.Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom.

      2. Ako zásielku pripraviť:

         Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe.Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku,(týmto spôsobom vám tovar neprevezmeme) odporúčame vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť). V prípade vrátenia tovaru bude suma znížená o prepravné náklady spojené z doručením k vami uvedenej adrese. (neplatí pre reklamácie!).

XI. Reklamačný poriadok

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu - "JP FAVORS s.r.o. Liešťany-Dobročná 348 , 972 27 Liešťany". Preprava je hradená stranou predávajúceho len v rámci reklamácie. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka. 

XII. Možné sankcie pre kupujúceho                                                                                                             

Pokiaľ si kupujúci záväzne objedná tovar, je povinný ho riadne prevziať a uhradiť cenu tovaru vrátane poštovného.

Pokiaľ sa tak nestane, môže mu byť uložená sankcia za nedodržanie týchto obchodných podmienok vo výške od 10€ a viac , alebo mu bude zakázaná možnosť objednať si u nás ďalší tovar.

V opačnom prípade môže byť vec postúpená na príslušné úrady.

 

XIII. Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na odorcar@odorcar.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. 

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

Váš "www.odorcar.sk"

Obrázky a iné veci v tomto e-shope je zakázané používať - sťahovať a pod...,  bez súhlasu spoločnosti.

Obchodné podmienky sú platné od 1,1,2016 do odvolania.  Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.

 

Kupujúci prehlasuje, že sa oboznámil s týmito Obchodnými podmienkami pred začatím objednávky a súhlasí s nimi . Tak isto sa oboznámil že ak si objedná záväzne tovar,súhlasí s povinnosťou platby !!!

 

MWM0YTM2ZD